Friday, October 27, 2006

تارنگار شما

تارنگار شما، من و بلاگ نيوز

من در بلاگ نيوز يك حساب كاربری دارم شما اگر تارنگاری داريد و تارنگارتان هم زياد معروف نيست يا تازه درستش كرديد يا جستار جالبی نوشتيد به من يك رايانامه ارسال نماييد

تا من به جستار شما در بلاگ نيوز پيوند دهم لطفا سرنويس رايانامه بلاگ نيوز باشد

رايانامه: i.Mechanical.Engineer@gmail.com

با استفاده از اين ترفند علاوه بر معرفی بهتر تارنگار شما به موتورهای جستجو ديگران نيز از خواندن جستار شما بهره مند می شوند

پارسی‌ سخن گفتن هنر است نه تازی آريا پارس

رايانامه: ای ميل

جستار: مطلب

تارنگار: وبلاگ

پيوند: لينك

سرنويس: عنوان

: به معنای به جای استفاده شده است

به جای معشوق، بگوييم دلبر

1 comment:

Anonymous said...

سلام
و
لینک اتوماتیک فهرست وب ایرانی: نمابه ها


...................................................
وب - آ - ورد
http://web-award.blogspot.com/