Sunday, July 31, 2005

دعوت نامه رايگان جی ميل



سلام به همه دوستان خوب وبلاگ خوان خوب هستيد؟

من خيلی وقت بود تصميم داشتم كه اين موضوع را در وبلاگ منتشر نمايم اما يادم می‌رفت اما حالا كه يادم آمد فرصت را از دست ندادم و با اين كه درد شديدی در ناحيه كمر احساس می كنم

مطلب خودم را نوشتم من زمانی كه دوست داشتم يك Gmailداشته باشم دعوت نامه های آن را می‌فروختند يك روزی يكی از دوستانم برايم يكی از 6 دعوت نامه ای را كه داشت فرستاد و من هم Gmailدار شدم تا كنون با همكاری نتكده به بسياری از ايرانی ها دعوت نامه Gmailدادم اما امروز كه يك وبلاگ دارم برای هر كس كه بخواهد دعوت نامه Gmailدارم ظرفيت اوليه 79 دعوت نامه می باشد پس اگر Gmailدوست داريد حتما اين جا را كليك كنيد واقعا هم بسيار دوست داشتنی هست Gmail

Gmail سرويس رايگان ای ميل گوگل می باشد

Free Gmail invitation for who live on the Earth or Moon Click Here to receive your invitation today

Gmail is free Google Email service

6 comments:

Anonymous said...

momkene bara man ye gmail inveitaion befrestin?????????

Anonymous said...

rishsibil0@yahoo.com
saraye_eshgh84@yahoo.com

خسته نباشيد

Anonymous said...

سلام من برات نامه زدم تا برام یه دعوت نامه جی میل بفرستی.
با تشکر
E-mail:jorjijon@yahoo.com

Anonymous said...

salam
ashk_mac@yahoo.com
be in address befrest ghorbone u

Anonymous said...

به خدا كلافه شدم اگه مي شه براي من يك دعوتنامه جيميل بفرستيد اگه ظرفيت داريد به خدا خسيس بازي حدي داره منم دعوتنامه بگيرم به هموطنانم مي فرستم متشكر نوري زاده
Norizadeh_mng@yahoo.com

Za jaf said...

Salam manam mikham.
za_jaf@yahoo.com